Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zážehový pětiválcový hvězdicový letecký motor
Donutil, Jan ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh konfigurace hvězdicového pětiválcového motoru se zaměřením na klikové ústrojí. Rozebírána je problematika kinematiky klikového mechanismu s vedlejší ojnicí, problematika silového působení a vyvažování setrvačných sil. Dále je popisován postup MKP analýzy a v závěrečné kapitole je stanovena bezpečnost vybraného komponentu.
Pohonné ústrojí čtyřválcového řadového zážehového leteckého motoru
Novák, Vít ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Těžištěm této práce je zjistit namáhání klikového mechanismu invertního pístového leteckého motoru Walter Mikron III C UL od výrobce PARMA – TECHNIK, s.r.o. Hlavní metodou výpočtu je numerická metoda konečných prvků pomocí programu ANSYS Workbech, modul Static structural a Transient structural. V softwaru GT-SUITE byl zjištěn přibližný indikovaný tlak ve válci během pracovního cyklu, který byl použit pro následný výpočet kinematiky a dynamiky klikového mechanismu v programu MATLAB i pro definování zatížení v programu ANSYS. Dílčími cíli jsou navržení možných úprav v konstrukci klikového mechanismu a uvedení možné výkonové rezervy motoru. V diplomové práci je též stručně shrnuta historie a vývoj leteckých pístových motorů firmy Walter, která daný motor vyvinula, a řadě motorů Walter Mikron.
Pohonné ústrojí čtyřválcového řadového zážehového leteckého motoru
Novák, Vít ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Těžištěm této práce je zjistit namáhání klikového mechanismu invertního pístového leteckého motoru Walter Mikron III C UL od výrobce PARMA – TECHNIK, s.r.o. Hlavní metodou výpočtu je numerická metoda konečných prvků pomocí programu ANSYS Workbech, modul Static structural a Transient structural. V softwaru GT-SUITE byl zjištěn přibližný indikovaný tlak ve válci během pracovního cyklu, který byl použit pro následný výpočet kinematiky a dynamiky klikového mechanismu v programu MATLAB i pro definování zatížení v programu ANSYS. Dílčími cíli jsou navržení možných úprav v konstrukci klikového mechanismu a uvedení možné výkonové rezervy motoru. V diplomové práci je též stručně shrnuta historie a vývoj leteckých pístových motorů firmy Walter, která daný motor vyvinula, a řadě motorů Walter Mikron.
Zážehový pětiválcový hvězdicový letecký motor
Donutil, Jan ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh konfigurace hvězdicového pětiválcového motoru se zaměřením na klikové ústrojí. Rozebírána je problematika kinematiky klikového mechanismu s vedlejší ojnicí, problematika silového působení a vyvažování setrvačných sil. Dále je popisován postup MKP analýzy a v závěrečné kapitole je stanovena bezpečnost vybraného komponentu.
Ŕídící jednotka motoru typu FADEC
Buchta, Ondřej ; Janhuba, Luboš (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem řídicí jednotky typu FADEC, jejích komponentů a funkcí a popisem požadavků na certifikaci řídicí jednotky typu FADEC. Na závěr práce je proveden ideový návrh architektury systému FADEC pro pístový letecký motor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.